Smoothie

Træningsplan uge 39

Træningsprogrammet kommer noget sent i denne uge. Mandag havde jeg migræne. Tirsdag og onsdag var jeg til forlagscrawl i København, og kom først sent og træt hjem i går aftes. Programmet skal stadig på, ellers risikere jeg bare at springe over, da jeg altid lige har andet, der også skal laves.

løb

Mandag: 10 jumping squats. Se her

Stå på hænder. Se her

Tirsdag: Planken 1 minut

4 push-ups. Se her √

Onsdag: 10 hofteløft på stol √

Torsdag: Fitnesscenter 1 time

22 mavebøjninger √

Fredag: Løbetur 3 km

Wall-sits  30 sekunder. Se her

Lørdag: Løbetur 3 km

Søndag: Fitnesscenter 1 time

Planken på siden 30 sekunder på hver side. Se her

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

2 kommentarer

  • Håber din september var gennemført efter planen 🙂 Sidder selv og ligger plan for oktober, som bare er den tand koldere, og derved skal være den tand mere “interessant” – ellers kommer jeg ikke af sted 😀

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Lidtbedrelivdk

      Ja kender det alt for godt. Hvis det ikke er planlagt, sker der ingenting. Go fornøjelse i oktober. Janni

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Smoothie