Madplan uge 29

Træningsplan uge 29

Så kom jeg i gang med løbetræningen igen. Det var ret hårdt, men jeg havde ikke den velkendte følelse, hvor jeg bare ikke gider, og jeg synes, at det er røvkedeligt. Måske er der håb denne gang, for at jeg fortsætter med at løbe 2 gange om ugen.

Løber

Mandag: Fitnesscenter 1 time √

Tirsdag: Fri √

Onsdag: Løbetur 15 min √

Planken almindelig 1 minut √

20 mavebøjninger √

4 armbøjninger √

wall sits 40 sekunder √

Torsdag: Fitnesscenter 1 time √

Fredag: Fri √

Lørdag: Løbetur 15 min √

Planken på siden 30 sekunder på hver side √

10 jumping squat √

Stå på hænder √

20 mavebøjninger √

Søndag: Fri √

Det er ikke alle øvelser, jeg når, de dage der står. Mit mål er bare, at nå dem inden ugen er omme.

Følger du stadig med?

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Madplan uge 29