Træningsplan uge 34

Status på mit år med bloggen

Jeg har nu haft bloggen i over et år, og elsker at skrive og dele mine passioner.

Et af mine emner er bøger. De er en stor del af mit liv, og jeg elsker at gå blandt dem hver dag. ‘To read’-listen er lang, og bliver hele tiden længere. Der kommer så mange spændende og gode bøger. Kan man mon forhandle læsefri dage med sin arbejdsgiver? Det må jeg tjekke op på.

bøger

Hvis jeg ikke bloggede om motion, ville jeg ikke løbe eller lave diverse øvelser. Jeg ville nok også springe over fitnesscentret engang imellem. Så at skrive og lave planer for mine motionsuger gør, at jeg får det gjort. Og følelsen efter en omgang motion er ubeskrivelig go. Så er du ikke i gang, og gerne vil. Så planlæg din uge og skriv det ind i kalenderen.

løb

Kender i det? Her hos os kan vi nemt komme til at køre i de samme retter til aftensmad hver uge. Så meget at det bliver dødkedeligt. At blogge om mad gør, at vi skal tænke kreativt, og får lidt forskelligt. Madplanerne dropper jeg en periode. Det tager rigtig lang tid at lave dem, og vi er ikke så gode til at få dem brugt. Morgenmaden skal gå hurtigt, da de små i huset er nogle langsomstartere, så jeg stresser lidt. Frokost er altid rester fra aftensmaden. Har vi ikke noget, køber jeg en salat eller sandwich. Nogle gange skal det også gå hurtigt til aften, og så laver vi det sædvanlige, eller er i byen, eller glemmer alt om madplanen.

salat

Alt i alt er formålet med bloggen, at jeg bliver motiveret til at leve et sundt liv, som i sidste ende også gerne skulle blive langt (7-9-13).

Skriv gerne i kommentarfeltet hvad der motivere dig til at blogge, leve et sundt liv, læse mange bøger, eller bare, hvad bliver du motiveret af.

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Træningsplan uge 34