Kick-Ass af Jesper Buch

Hammercurl med benløft og træningsplan for maj

Husk at det her er det, som virker godt for mig. Vi er jo ikke ens, og man må prøve sig lidt frem. Disse øvelser er nemme at gå til. Nogle aftener laver jeg 4 til 5 øvelser, og andre aftener kun 1. Så prøv dig frem og find ud af hvad der virker for dig.

  • Tag en håndvægt i hænderne.
  • Placer den ene fod i gulvet, bøj i hoften og før det modsatte ben bagud i strakt tilstand.
  • Hold ryggen ret og skulderne nede.
  • Bøj i albueleddet og før håndvægten med tommelfingeren opad mod skulderne.
  • Hold balancen og gentag øvelsen 10 gange.
  • Skift ben. Gentag øvelsen med begge ben 2 gange med en kort pause.

Denne øvelse styrker biceps og balancen.

Træningsprogram maj

savingpng

Hofteløft. Se her.

Planken på siden. Se her.

Stå på hænder. Se her.

Wall sits. Se her.

Jacks i håndstand. Se her.

Walking lunge. Se her.

Løb

Fitness center

Trampolin

Har du lyst til at følge med?

/Janni

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Kick-Ass af Jesper Buch