Træningsplan uge 50 med Mascha Vang

Nu med yngre krop, dog ikke ung nok.

Det er et år siden, at jeg sidst fik lagt nyt træningsprogram, og blev målt. Den dårlige undskyldningen har været, at Morten som gør det fra Fitness4you, kun arbejder sent eftermiddag og aften 3 gange om ugen. Jeg træner helst om formiddagen på min fridag eller i weekenden. Men nu er det endelig gjort, og det nye træningsprogram er rigtig godt. Jeg har fået flere øvelser på gulvet med håndvægte, så jeg slipper for at vente på de tunge drenge, der står rigtig længe i mange af maskinerne.

fit-1

Der var ingen store udsving på mine mål. De ligner meget hinanden. Dog har 3 vigtige punkter ændret sig.

  1. Fedtprocenten er gået fra 33,7 til 32,0.
  2. Min kropsalder er gået fra 45 år til 41 år. Sidste gang var jeg 38 år, så det var 7 års forskel. Om lidt bliver jeg 40 år, så nu er min krop faktisk kun 1 år ældre end mig.
  3. Min biceps er vokset med 4 cm. Morten har her skrevet, at min biceps kun er 5 cm, hvilket er en fejl. Den er vokset til 12 cm.

fit-2

De 3 punkter har været de vigtigste for mig, så jeg er meget tilfreds. Dog vil jeg gerne have en yngre krop og længere ned i fedtprocenten. Og kunne jeg så lige få trænet det sidste kogekone-underarmsfedt væk, ville det være helt perfekt, så kampen fortsætter.

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Træningsplan uge 50 med Mascha Vang