Protein snacks

Træningsplan uge 40

Er det en god idé at snuppe en vitaminpille, og er det vigtigt for kroppen?

Ja, det er jeg så et levende bevis på, at det er. For 14 dage siden var jeg syg i 8 dage. Jeg har aldrig været syg i 8 dage før. Jeg følte, at jeg havde en ubalance i kroppen. Hovedpine, svimmel, kvalme og bare utroligt utilpas. Langt om længe tog jeg til lægen, og fik taget en masse blodprøver. Det viser sig, at jeg er i underskud af B12 vitamin. Et vitamin jeg hele mit liv har lært, at man skal tage ekstra af, når man er vegetar. Vegetarer kan nemlig være tilbøjelige til at mangle C-vitamin, B12-vitamin, D-vitamin og jern. Jeg har selvfølgelig de fineste vitaminpilleæsker til at stå på hylden, og der har de stået så fint længe.

Nu er jeg godt igang med at tage dem, som jeg har fået ordineret af lægen. Jeg har for alt i verden ikke lyst til at opleve den ubalance igen. Så ja for mig er vitaminpiller vigtige.

b12

Og nu til denne uges træningsprogram.

Mandag: 10 jumping squats. Se her

Stå på hænder. Se her

Tirsdag: Planken 1 minut

4 push-ups. Se her

Onsdag: Hofteløft på stol

Torsdag: Fitnesscenter 1 time √

22 mavebøjninger

Fredag: Løbetur 2 km √

Wall-sits  30 sekunder. Se her

Lørdag: Fitnesscenter 1 time

Søndag: Løbetur 3 km

Planken på siden 30 sekunder på hver side. Se her

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Protein snacks