Træningsplan uge 44

Det begynder at være ret koldt, når jeg er på mine løbeture, og jeg kunne godt bruge noget løbe vintertøj, der kan holde mig varm. Det som jeg umiddelbart har brug for er handsker, hue, lange lette strømper, tørklæde og langærmet let t-shirt. Så jeg må i gang med at undersøge mulighederne. Og heldigt at det snart er jul, så kan noget af det komme på juleønskelisten. Foreslag modtages gerne.

loebesko

Mandag: 10 jumping squats. Se her

Stå på hænder. Se her

Tirsdag: 22 mavebøjninger

Planken 1 minut √

Onsdag: Fitnesscenter 1 time

Løbetur 3 km

Torsdag: 10 hofteløft. Se her √

4 push-ups. Se her √

Fredag: Cykeltur 5 km

Wall-sits  30 sekunder. Se her

Lørdag: Løbetur 3 km

Søndag: Fitnesscenter 1 time

Planken på siden 30 sekunder på hver side. Se her

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

Hofteløft

Lig på ryggen med fødderne på træet med ca. en skulderbreddes afstand. Løft kroppen, til den danner en lige linje. Gå langsomt ned igen. Spænd ballemusklerne, når du løfter kroppen.

hofteloeft1

Brug evt en træningsbænk, eller stil en stol op af en væg og læg fødderne op på den.

Man kan variere ved at udføre øvelsen med ét ben ad gangen.

Efter noget tid kan man lægge en vægtskive på hofterne, og holde fast i den med hænderne.

hofteloeft2

Træning af bagdel.

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

Min juleønskeliste no. 1

Julen nærmer sig, og jeg har lavet min første juleønskeliste.

Jeg samler ønsker hele året, så jeg ikke står helt ‘øhhh’, når min velmenende familie beder om en ønskeseddel i slutningen af november. Ellers kan det resultere i, at jeg får mystiske og kedelige ting, fordi jeg ikke kunne komme på, hvad det egentlig var, jeg ønskede mig. Jeg har derfor oprettet en kladde i min PC, og udfylder den løbende.

 jul-8

Ansigtsbørste fra Karmameju til 299 kr.

Nederdel med blomster i str. M fra Ganni 899 kr.

Natbukser med striber i str. L fra Esprit 224,25 kr.

Træningsbukser i str. L fra Kari Traa 374,25 kr.

Nøglering fra Decadent 250 kr.

Sløjfe-øreringe fra Pandora 499 kr.

Sløjfe-fingerring fra Pandora 449 kr.

Træningstee i str. L fra Casall 412,50 kr.

Pascover fra Decadent 550 kr.

 

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

Divine bodylotion 01 fra Karmameju

Den værste bodylotion for mig er, en der er tynd, og løber mellem fingerne. Den mætter ikke min hud, og jeg føler ikke den lækre og fulde effekt. Derfor er jeg altid på jagt, efter en som kan opfylde mine behov. Vi nærmer os hastigt den tid på året, hvor huden nemt bliver tør, og derfor er det vigtigt med et godt produkt netop nu. Heldigvis har jeg lige fundet endnu et himmelsk produkt, som kan modvirke dette.

Jeg er medlem hos Goodiebox, hvor jeg hver måned får nogle lækre produkter. Et af de produkter jeg har modtaget, er den lækre Divine bodylotion 01 fra Karmameju. Jeg har nu brugt den i 14 dage, og den er lige mig. Den er lækker at smøre på huden. Den er fed, men ikke for fed, hvilket jeg elsker. Den har en mild og sanselig duft, og så kan jeg mærke, hvordan den mætter og trænger ned i huden. Mine ben bliver bløde og dejlig.

Divine bodylotion 01 fra Karmameju kan købes hos min beautypusher her.

bodylotion

For at få den bedste effekt med en bodylotion er det vigtigt at smøre huden ind lige efter badet, når huden stadig er fugtig. Og under alle omstændigheder max inden for 5 minutter efter endt bad. Så har produktet nemmere ved at trænge ind. Ikke noget med at tørre for meget med håndklædet. Det er den fugtige hud, der gør hele forskellen.

Jeg kan iøvrigt også anbefale Karmamejus body oil 02.

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

Træningsplan uge 43

Så er der kommet en cykeltur på programmet. Mine børn elsker at cykle, så det kan næsten ikke kaldes for motion, men i stedet for hyggetid med hinanden.

Jeg ændre også lidt på mine løbeturene. Det er nu ret mørkt om aftenen, når jeg kommer hjem fra arbejde, og min løberute er ikke oplyst. Jeg vil derfor løbe den ene tur i weekenden, når der er lyst. Den anden løbetur bliver på løbebåndet i fitnesscentret.

traening

Mandag: 10 jumping squats. Se her √

Stå på hænder. Se her

Tirsdag: 22 mavebøjninger √

Planken 1 minut

Onsdag: Fitnesscenter 1 time √

Løbetur 3 km √

Torsdag: 10 hofteløft på stol √

4 push-ups. Se her √

Fredag: Cykeltur 5 km

Wall-sits  30 sekunder. Se her

Lørdag: Løbetur 1,5 km √

Søndag: Fitnesscenter 1 time

Planken på siden 30 sekunder på hver side. Se her

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

Older posts