Calendar girl 2 af Audrey Carlan

Træningsplan uge 34

I næste uge vil jeg bestille tid til nyt træningsprogram, mål og vejning i fitnesscentret. Jeg har kørt det samme program lidt for længe. Må lære, at det skal laves om lidt oftere, så jeg får trænet flere forskellige muskler.

fit

Min løbetur er nu sat op til 3 km. Det går over al forventning. Jeg løber længere og længere, før jeg holder pause. Jo mere begejstret jeg bliver, jo mere har jeg lyst til at løbe.

Mandag: Løbetur 3 km

10 jumping squat

22 mavebøjninger

Planken 1 minut

Wall-sits  30 sekunder Se her

Tirsdag: Fri

Onsdag: Løbetur 3 km

Planken på siden 30 sekunder på hver side Se her

4 armbøjninger

Stå på hænder Se her

22 mavebøjninger

Torsdag: Fitnesscenter 1 time √

Fredag: Fri

Lørdag: Fitnesscenter 1 time

Søndag: Fri

Hej derude. Brug lige kommentarfeltet⇓, og skriv hvor meget motion du får på en uge.

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Calendar girl 2 af Audrey Carlan