Bog tattoo

Træningsplan uge 31

Det går rigtig godt med at overholde og prioritere træningsplanerne, men jeg har også haft ferie, hvilket giver mig mere tid. På mandag er jeg tilbage på arbejde igen seks ud af syv dag, så det må være den ultimative prøve. Jeg hænger selvfølgelig i, og fortsætter kampen.

 images
Mandag: 
Løbetur 15 minutter √

Planken på siden. 30 sekunder på begge sider √

10 jumping squat √

20 mavebøjninger √

Stå på hænder √

Tirsdag: Fri √

Onsdag: Fitnesscenter 1 time

Torsdag: Løbetur 15 minutter

Planken 1 minut √

4 armbøjninger √

22 mavebøjninger √

Fredag: Fri √

Lørdag: Fri √

Søndag: Fitnesscenter 1 time

Følelsen når træningen er overstået er ubeskrivelig go. Jeg har det godt i kroppen, bliver glad og føler tilfredsstillelse. Så det er uden tvivl besværet værd. Man skal jo starte et sted.

/Janni

Følg mig på Bloglovin

Følg på Blogloyyyvin

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Bog tattoo